ဘယ္သူ ့ကုိေရာင္းမွာလဲ?
ငါ အကုန္လုပ္တတ္တယ္…လုို ့ေျပာတာဟာ….
ဘာမွ မယ္မယ္ရရ၊ ထြန္းထြန္းေပါက္ေပါက္၊
ေလးေလးနက္နက္၊ ထဲထဲ၀င္၀င္၊ မလုပ္တတ္ဘူးလို ့ေျပာတာနဲ ့အတူတူပဲ။
အရပ္ေလးမ်က္ႏွာ ေနရာတိုင္းကို ပစ္မယ္ လို ့ေျပာတာဟာ…
ပစ္မွတ္ မရိွဘူးလို ့ေျပာတာနဲ ့အတူတူပဲ။
ကိုယ့္ကုန္ပစၥည္း/၀န္ေဆာင္မႈကို လူတိုင္းကို ေရာင္းမယ္ ဆိုတာဟာ
ဘယ္သူ့ကိုမွ ရည္ရြယ္ျပီးေရာင္းတာမဟုတ္ဘူး လို ့ေျပာတာ နဲ ့အတူတူပဲ။
ဘာမွ မယ္မယ္ရရ၊ ထြန္းထြန္းေပါက္ေပါက္၊
ေလးေလးနက္နက္၊ ထဲထဲ၀င္၀င္၊ မလုပ္တတ္ဘူးလို ့ေျပာတာနဲ ့အတူတူပဲ။
အရပ္ေလးမ်က္ႏွာ ေနရာတိုင္းကို ပစ္မယ္ လို ့ေျပာတာဟာ…
ပစ္မွတ္ မရိွဘူးလို ့ေျပာတာနဲ ့အတူတူပဲ။
ကိုယ့္ကုန္ပစၥည္း/၀န္ေဆာင္မႈကို လူတိုင္းကို ေရာင္းမယ္ ဆိုတာဟာ
ဘယ္သူ့ကိုမွ ရည္ရြယ္ျပီးေရာင္းတာမဟုတ္ဘူး လို ့ေျပာတာ နဲ ့အတူတူပဲ။
လူတိုင္းကို ေရာင္းဖို ့မၾကိဳးစားပါနဲ ့။
ဘာျဖစ္လို ့လဲ ဆိုေတာ…
လူတိုင္းကို ေရာင္းလို ့ရတဲ ့ကုန္ပစၥည္းဆိုတာ မရိွလို ့ပဲ။
ဘာျဖစ္လို ့လဲ ဆိုေတာ…
လူတိုင္းကို ေရာင္းလို ့ရတဲ ့ကုန္ပစၥည္းဆိုတာ မရိွလို ့ပဲ။
ကုန္ပစၥည္းတိုင္း က ေစ်းကြက္အသိုင္းအ၀န္းက႑တစ္ခု ကိုပဲ ေရာင္းလို့ ရတယ္။
မားစီးဒီးကား က လူတိုင္းကို ေရာင္းတာမဟုတ္ဘူး။
Bvlgari ေရေမြးက လူတိုင္းကို ေရာင္းတာမဟုတ္ဘူး။
မားစီးဒီးကား က လူတိုင္းကို ေရာင္းတာမဟုတ္ဘူး။
Bvlgari ေရေမြးက လူတိုင္းကို ေရာင္းတာမဟုတ္ဘူး။
ဌက္ေပ်ာ္သီးဆိုေပမယ့္ .. အခ်ိဳ ့က သီးေမြးစားတယ္။ အခ်ိဳ ့က ဖီးၾကမ္းပိုၾကိဳက္တယ္။ အခ်ိဳ ့က ဌက္ေပ်ာ္သီးေျခာက္ၾကိဳက္တယ္။ အခ်ိဳ ့က ဌက္ေပ်ာ္ဆေႏြးမကင္း ကို ပိုၾကိဳက္တယ္။
ေစ်းကြက္ ကို က ကြဲျပားျခားနား ေနတာ။
ကြဲေနတာကို ကြဲတဲ ့အတိုင္းျမင္တာ အေကာင္းဆံုးပဲ။
အကြဲအေၾကေတြကို ေပါင္းစပ္ျပီးျမင္ ၾကည့္ခ်င္ရင္ေတာင္ အက္ၾကားကြက္ ကို လက္ခံႏိုင္ရမယ္။
ကြဲေနတာကို ကြဲတဲ ့အတိုင္းျမင္တာ အေကာင္းဆံုးပဲ။
အကြဲအေၾကေတြကို ေပါင္းစပ္ျပီးျမင္ ၾကည့္ခ်င္ရင္ေတာင္ အက္ၾကားကြက္ ကို လက္ခံႏိုင္ရမယ္။
ဒါေၾကာင့္ …
သင့္ လုပ္ငန္းအတြက္ အင္မတန္မွ အေရးၾကီးတဲ ့ေမးခြန္းတစ္ခု ေမးပါရေစ။
သင့္ ကုန္ပစၥည္း / ၀န္ေဆာင္မႈ ကို……
ဘယ္သူ ့ကို ေရာင္းမွာလဲ ?
ဘယ္သူ ့ကို ေရာင္းမလဲ ဆိုတာ သိမွ … ေစ်းကြက္ရိွလားဆိုတာ သိလိမ့္မယ္။
ဘယ္သူ ့ကို ေရာင္းမလဲ ဆိုတာ သိမွ…. အဲဒီေစ်းကြက္ ၾကီးလား၊ေသးလား သိလိမ့္မယ္။
ဘယ္သူ့ကို ေရာင္းမလဲ ဆိုတာ သိမွ….အဲဒီ လူေတြကို ဘယ္လိုေရာင္းမလဲ ဆိုတာ သိလိမ့္မယ္။
…..အဲဒီ လူေတြ ကိုယ့္ကုန္ပစၥည္းကို လိုအပ္ခ်က္ရိွရဲ ့လားလို ့သိလိမ့္မယ္။
…..အဲဒီ လူေတြ ကိုယ္လို အျခားေရြးခ်ယ္စရာ ကုန္ပစၥည္း ရိွလား ဆိုတာ သိလိမ့္မယ္။
…..အဲဒီလူေတြ ကိုယ့္ ကုန္ပစၥည္းကို သံုးေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ဆိုတာ သိလိမ့္မယ္။
…..အဲဒီလူေတြ အတြက္ သင့္ေတာ္တဲ ့ေစ်းႏုန္း လား ဆိုတာ သိလိမ့္မယ္။
….အဲဒီ လူေတြ ကိုယ္ပစၥည္းေရာင္းတဲ ့ေဒသမွာေနရဲ ့လားလို ့သိလိမ့္မယ္။
…. အဲဒီ လူေတြ ကိုယ္ေရာင္းေနတာေရာသိၾကရဲ ့လားလို ့ေတြးလိမ့္မယ္။
ေနာက္ဆံုးေတာ့…….
သူတို ့ေတြ ကိုယ့္ ကုန္ပစၥည္းကို သိၾကရဲ ့လား ဆိုတဲ ့ေမးခြန္း ကို ၊
ကိုယ့္ကေရာ သူတို ့ေတြ ဘယ္သူလဲ ဆိုတာ သိရဲ ့လား လို ့ကုိယ့္ကိုယ္ကို ေမးခြန္းထုတ္ရလိမ့္မယ္။
ကိုယ့္ကေရာ သူတို ့ေတြ ဘယ္သူလဲ ဆိုတာ သိရဲ ့လား လို ့ကုိယ့္ကိုယ္ကို ေမးခြန္းထုတ္ရလိမ့္မယ္။
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေမးၾကည့္ပါ။
********************
ဘယ္သူ ့ကို ေရာင္းမွာလဲ ? ? ?
********************
ဘယ္သူ ့ကို ေရာင္းမွာလဲ ? ? ?
#မာသင္
#စီးပြားေရး ဒိုင္ယာရီ
Dec 7,2018
#စီးပြားေရး ဒိုင္ယာရီ
Dec 7,2018
လြတ္လပ္စြာမွ်ေ၀ႏိုင္ပါတယ္။ စာေရးသူအမည္ေလးသာ ေဖာ္ျပေပးပါခင္ဗ်ာ ( မာသင္)

No comments